MATXINKLIMB
  Inicio   Foro   Ayuda Buscar Galería Ingresar Registrarse  
Páginas: [1]   Ir Abajo
  Imprimir  
Autor Tema: Puro Habano al Ponoig  (Leído 2860 veces)
tubo
Alpinista
****
Mensajes: 151



« : Diciembre 23, 2008, 21:34:51 »

Ala, per als que tinguen paciència que açó va pa llarg Triste .
El cas és que vam anar al Ponoig Joan i jo a fer una proposta seua, la Puro Habano :wink: , que a mi, en altra ocassió al fer cordada de tres ens vam tindre que baixar ja que se'ns feia fosc :? .
Comencem a escalar per la part baixa del frare del Ponig, un llarg de quasi 50 metres. La entrada és una placa amb foradets que al estar gelat em va pareixer el més dur en lliure de la via, :?  anant de segon i tot.  Arribes al forat que te el frare i ja no pots arrancar un bolo com el cap i tirar-te'l damunt la cama :cry: , bol inclos, ja ho vaig fer jo. El llarg continúa girant suaument la agulla per la esquerra, i al seu cim la reu. Revisem el colp de la cama i en calent no presentava problemes, sols el "sustillo" :oops: . Rapelem 10 metres fins al collaet que forma i comença el segon llarg amb una espècie de diedre obert fissurat molt xulo Cheesy , llàstima que acabe pronte i ens toque acabar el llarg entre matolls. La reunió crec que és comú amb la catalunya, el cas que no ho tenia clar i vaig continuar fins apurar la corda buscant la R-3 que vaig montar en un cantal i dos fisurerets :oops: . El llarg 3 has de travessar altre mini bosc amb trams entre esparts, romers, i oliveres i, en 50 metres més et claves a la dreta de la pirámide, aquesta reu ja és de la catalunya.
Lo que resenya la guia del Tudela com a tres llargs de L2 40 m, L3 45 m, i L4 50 metres, per despiste i/o vegetació va eixir en dos llargs de corda de 50 m.  
Al llarg 4 que soltes la piràmid vas a buscar dos claus antes de la travesia de catalunya, es veu un super pont de roca en una estalactita :twisted: , des de ahí a pedalar un poc, interessa dur mini tascons o friends tipo alien, (claus i maça en serio que no calen). Hi ha molt de segur col·locat, 2 passos d'ungla bona :? , parabolts a doquier i i fàcilment a la R4. El llarg 5 presenta una placa amb trams que has de anar agarrant i soltant els pedals, quin rollo eixir del artifo :x . Al llarg 5 dos passos de pedals i, a escalar!!  :twisted:   una maravilla. en un altre llarg faciló i molta vegetació ens clavem a la vira de baix dels sostres, despres de duptar :roll:  i consultar via mòbil :oops: , trepem per l'esquerra un torreonet que hi ha entre els sostres i seguint ponts de roca en lliure  :lol: a buscar els parabolts salvadors del A1e :lol: , la eixida al lliure, altra vegada un agobio :? , i entre canals herboses arribem al cim del Ponoig. Lengua  Un diumenge de bona companyia, bon temps, i bona via, recomanable malgrat els trams herbosos. Una delícia per a terrestres.
En línea
josem
Global Moderator
Alpinista
*****
Mensajes: 1407



« Respuesta #1 : Diciembre 23, 2008, 23:31:24 »

molt bona tubo. per el horari veig que no vas anar en estil tortuga total, dins de poc te vorem a les 12 horas del penyal Cheesy  Cheesy ? bon colp y bon nadal.
En línea

Páginas: [1]   Ir Arriba
  Imprimir  
 
Ir a:  


Impulsado por MySQL Impulsado por PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3 © 2008-2009, SimplePortal
XHTML 1.0 válido! CSS válido!