MATXINKLIMB
  Inicio   Foro   Ayuda Buscar Galería Ingresar Registrarse  
Páginas: [1]   Ir Abajo
  Imprimir  
Autor Tema: ambientazo en el Puig  (Leído 2011 veces)
Pepetor
Escalador
***
Mensajes: 59



WWW
« : Noviembre 03, 2011, 16:17:39 »

Coincidint k estan aci uns coleges de Barcelona ahir dia 2 ens vam dirigir cap a el Puig Campana a vore k es terciaba per ahi. a les 8 encara estavem en benilloba fentse uns cafes i uns entrepans, vinga k m'hos pilla el bou! i per fi ens vam dirigir cap a finestrat, paraeta de rigor a la font a omplir les cantimplores i cap a la pared. en la aproximacio varem sudar tota la porqueria que vam acumular en la fira de cocentaina, tambe feia xafigo es clar. Total k 3 catalans dos alcoians i un socarrat varen estar ahir amb la unica companyia de uns vascos o navarresos, no vaig tindre oportunitat de parlar molta estona amb ells. Pues aixo k a les 11 ja estavem tots situats i repartits les cordades: las jovenes promesas(Guillermint i Samilito) varem fer corda a una variant del Espolo elegant k entra per la esquerre, els fumetilles (Peresito i David guia de barrancs) es van clavar al Espolo Elegant, i els abuelets (Tigi i jo) varem optar per una via imprescindible segons marca senderos de la roca la Julia. Varem triufar tots com la coca-cola (la k es varem fer tigi i jo al ultim llarg del espolo central) i contentos i felices a les 8:30 varem concluir als cotxes (el kadet i el fusion) de nit, amb frontals, la jornada de escalada. Els catalans estan flipant de alacant ja k es pensaven k era tot sol i platgeta i no s'imaginaven la quantitat de roca que hi ha aki ekipada i per obrir aixi com els barrancs, als cuals son mol aficionats. Bueno ja sols els queden 4 dies per disfrutar mes de la provincia aixi a vore si tenen bon record del viatge (del puig segur k sen enrecorden) saluts a tots els amants de les vies clasiques i als k no pues tambe.

P.D- NO SE COMO CARAJOS SE INSERTAN FOTOS EN LOS MENSAJES, DIME BURRO O YO K SE, HE PROBADO CLICAR OPCIONES ADICIONALES, ADJUNTAR, I EXAMINAR LAS FOTOS PERO NO ME DEJA. ES QUE TENGO ALGUNAS FOTILLOS DE LA JULIA MU GUAPAS. BUENO SEGUIRE INTENTANDOLO, QUE REMEDIO ME QUEDA!! AII
En línea
Páginas: [1]   Ir Arriba
  Imprimir  
 
Ir a:  


Impulsado por MySQL Impulsado por PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3 © 2008-2009, SimplePortal
XHTML 1.0 válido! CSS válido!