MATXINKLIMB
  Inicio   Foro   Ayuda Buscar Galería Ingresar Registrarse  
Páginas: [1]   Ir Abajo
  Imprimir  
Autor Tema: Benicadell cara sur. via Somni de tardor  (Leído 6483 veces)
Dani Gallo
Bordillero
**
Mensajes: 28


« : Marzo 21, 2013, 18:07:43 »

Buenas, aqui publico el croquis de una via nueva en la sur del Benicadell.
 abierta desde abajo como manda "el antiguo testamento". Pretende ser
una via clasica, aunque el tercer largo tiene pasos de artificial la via es
asequible, no pasando del 6 grado. La via ya hasido repetida i se tarda
unas 3h aproximadamente, "nosotros somos lentos".Reuniones equipad
as con parabol, no rapelable. En fin una via mas en tan bello lugar, espera
mos que se repita, no dire nada mas que si no no es a vista como dice Azor.
En línea
burrero
Escalador
***
Mensajes: 85



« Respuesta #1 : Marzo 21, 2013, 20:25:10 »

Collooons Dani!! Si que es a vista. Entre tu i Okapi hi a un terme mitj, jeejeje alguna olivera, almerle??? Per escomensar, fal olor cuant vas aplegant??? Uns 20 llargs??? Enhorabona!!
En línea
avenatur
Bordillero
**
Mensajes: 40


« Respuesta #2 : Marzo 21, 2013, 20:29:03 »

Y el croquis  Huh
En línea
okapi
Alpinista
****
Mensajes: 681



« Respuesta #3 : Marzo 22, 2013, 19:10:01 »

Todo a su tiempo. A petición de los de la Costera, me resulta todo un placer subir el croquis y así ir haciendo ganillas para repetir la vía que tiene buena pinta.
http://imageshack.us/a/img255/6717/nuevaviaenbenicadell.jpg
Benicadell cara sur. via Somni de tardor
Benicadell cara sur. via Somni de tardor

Ya está el croquis.
Saludos.
En línea

OkSal
Emiliman
Senderista
*
Mensajes: 7


« Respuesta #4 : Marzo 24, 2013, 18:53:00 »

Ahir dissabte, encara que sabedor de l'obertura de la nova via al Benicadell, com que no tenia massa clar que fer i al fil de la publicació del comentari de Dani. Li vaig cridar a Diego Chafer divendres i li vaig demanar informació de la via. Diligent com sempre em va enviar un correu amb la ressenya. Pel matí sense massa pressa vaig fer la motxilla i vaig preparar els "trastos" per fer-li la primera repetició amb el "Soloist". A les 11'15 vaig eixir del cotxe a la Casa Forestal del Benicadell i clar, com encara que passen els anys un continua fent les mateixes tonteries de sempre, vaig aproximar a la cara sud rodejant la cresta ( sabia que ho havia fet feia temps... per provar...). Hora i deu minuts més tard i amb alguns arraps al cos estava al peu de la via.
El primer llarg sorteja,  primer amb tendència a la dreta i després a l'esquerra, el primer mur. Hi ha que anar amb compte amb la roca arrivant a la reunió ( V+ 40 metres). El segon llarg comença amb un diedre facil de protegir i creuant un arbre fem un flanqueig, primer a l'esquerra i després a la dreta en travessa per eixir recte a una repisa ( V-V+, A1 30 metres). El tercer llarg segueix un diedre amb parabolts i burils (  atenció xapes recuperables ) amb certa tendència a l'esquerra per eixir a una zona de blocs i terra amb una bona plataforma ( Ae-6a-IV 50 metres ). El quart llarg va buscant-li els punts més evidents al mur següent, primer a dreta fins un pont roca, després esquerra fins un clau i després amb certa tendència a dreta, per passar per un arbre fins la reunió ( V+ 40 metres-atenció a la roca). L'últim llarg puja recte amb direcció a un diedre, però no el segueix, baix d'ell flanquejem a dreta i després a esquerra i per un altre diedre eixim al cim ( V 35 metres- atenció als blocs de l'eixida ).
¡ Ojo que queda una trepada sorpresa,  per quan es llevem arnes i peus de gat,  fins el cim.
La via en general em va agradar, falta repetir-la i netejar una mica. Ah.. em vaig acabar l'aigua de la  botella de la tercera reunió ( això de pujar i baixar dóna molta sed). El descens el vaig fer per la ruta normal del cim del Benicadell
Enhorabona als aperturistes
En línea
Dani Gallo
Bordillero
**
Mensajes: 28


« Respuesta #5 : Marzo 24, 2013, 19:58:31 »

Barbaro, un cap de setmana especial. Repeticio de somni de tardor i en solitari, moltes gracies Emili, em pres nota i li passarem la granereta a la via. La descripcio genial tambe ho agraim. La tenia preparada pero millor aixi.
Okapi a tu tambe per penjar el croquis, jo no vaig poder.
A, per aproximarse a la sud del Benicadell, nosaltres anem per Gaianes, passant el poble direccio Beniarres ,en una curva a la dreta ens desviem a la esquerre per agarrar un cami asfaltat prou empinat que acaba en un bancal d'oliveres.

Es la primera via que hem obert i esperem que la disfruteu, bones escalades!!!

En línea
mgo3
Senderista
*
Mensajes: 1


« Respuesta #6 : Agosto 20, 2014, 17:30:56 »

Moltes gràcies per la via Dani i Okapi!! Volia apropar-me a fer-la aquest dissabte amb un amic pero no veig clar el croquis, està com pixelada la foto, podeu enviar-me la original? teniu més croquis?

Gràcies!!  Giñar
En línea
Dani Gallo
Bordillero
**
Mensajes: 28


« Respuesta #7 : Agosto 24, 2014, 10:01:19 »

Ho senc la foto esta pixelada es orientativa.
La descripcio de la via es talqual esta descrita per Emili.
Al entrarda de la via ia una flexa picada en la paret,i uns cordinets blaus.
No te vies propet, pero si un mocador a la dreta de pedra que podria ser Tumbaito una via vella.
somni de tardor no te grans dificultats, una viat de aotoproteccio i en prou material deixat.o
En línea
Páginas: [1]   Ir Arriba
  Imprimir  
 
Ir a:  


Impulsado por MySQL Impulsado por PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3 © 2008-2009, SimplePortal
XHTML 1.0 válido! CSS válido!