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Autor Tema: Via nueva en el Algar  (Leído 5812 veces)
makoki
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Mensajes: 365



« : Marzo 15, 2009, 23:41:03 »

Pues eso, que los mataos también tenemos derecho a abrir vías, qué cojones...  Lengua
Hoy hemos terminado Tubo y yo una faena que teníamos pendiente hace tiempo, en la pared Oeste del estrecho del Algar: "Zig-Zag Desitjat". La vía tiene 145 mts. Cuatro largos:
L1.- IV+, 40 mts.
L2.- V/V+, 42 mts.
L3.- 6a+/b, 40 mts.
L4.- 6b-A1 (un paso), 24 mts.
El grado, lógicamente, está por confirmar, y el A1 seguro que sale bien en libre, y no será mucho más difícil (creo yo...).
La vía ha quedado bastante equipada. Casi todo paraboles, salvo algún clavo y algún puente de roca. Aún así hay que llevarse un juego de fisus y unos friends.
A ver si hago la reseña y la cuelgo.

Hala, besos y eso...
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josem
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« Respuesta #1 : Marzo 18, 2009, 18:19:45 »

hola peña. a ver ese croquis.

enhorabuena por la ruta

un saludo
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makoki
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« Respuesta #2 : Marzo 19, 2009, 21:32:57 »

Yatá  Cheesy

A ver si os animáis alguno a repetirla, para decotarla y sacarle pegas y eso...  Lengua
 
Sombrita hasta las dos. Si hace viento, mejor pa otro día, que ahí corre mucho.
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tubo
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« Respuesta #3 : Marzo 20, 2009, 14:27:06 »

molt bona la foto, t'has currat un fotochop molt guapo. ja respirarán els primers repetidors de la via a veure que els ha paregut. A mi em va agradar moltissim, i vam colocar parabolts a go-go per tal que la gent puguera repetir-la, ja que val la pena.
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andreu
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« Respuesta #4 : Julio 03, 2009, 18:06:15 »

Felicitats tubo y makoki por esta via tan guapa y desitjada,esta mañana con la sombrita y el vientecito que corria en el estrecho se estava de lujo.
Los grados estan al pelo makoki,mi compi libero el ultimo y comentaba que 6b o 6b+.
Lo peor de todo seria el ultimo tramo de la aprocximacion que esta un poco salvaje,(y eso que pasa un PR por ai).
Y lo mejor el baño que te espera en la bajada.
La via se a quedado muy,muy chula,recomendable al 100%.
Alex/Coco.
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makoki
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« Respuesta #5 : Julio 03, 2009, 20:48:30 »

Hey, Coco!!

Me alegro que os haya gustao, ya pensaba que nadie iba a repetirla... aunque también sabía que tarde o temprano te ibas a pasar por ahí, que me consta que a esa línea le habias echado el ojo hace tiempo...  :wink:

Muy guapos los retratos que has subido

A ver si se anima la peña a hacerla, que ahora con estos calores es una buena opción para pasar la mañana

Hala, besos y eso...
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tubo
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« Respuesta #6 : Agosto 06, 2010, 11:06:42 »

Hola forer@s festivaler@s.

Ahir vam estar Jota i jo repetint la via, crec que li faré moltes més repeticions, escalada que llevat del primer llarg que és de transit, va agarrant altura i va incrementant la dificultat, sence arribar a ser marciana.

Al tercer llarg, un error de visualització de moviments em va obligar a fer un descans. En camvi i de segón va eixir l'últim llarg en lliure.
Propose per a la via V, 6a, 6a+/b, 6b/b+.

Per supost en acabar la via, el típic bany de rigor al riu Algar. Vam escalar deportiva a l'Estret de Sacos, la "pel i ploma" 6a barat que agarra dos diedres molt disfrutons.

Per últim vam estar provant una nova creació en un nou sectoret on no entra el sol, Penya Severino (darrere d'algar), el resultat:  "LLuna plena" 37 metracos de fisura adiedrada, placa plaquera i finalment un tram desplomat. pot quedar de grau 6c esperarem confirnació en futures repeticions, faran falta 19 expres i algo per a la cadena.

Ale salut i tàpia.
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Pepetor
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« Respuesta #7 : Agosto 07, 2010, 16:38:59 »

Hey tubo a vore si algun dia kedem i m'ensenyes on estan les vies de l'Algar k ha baixat moltes vegades a vore a la famili alli y no se exactament on estan les vies! vinga bixo a tibarr!
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tubo
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« Respuesta #8 : Agosto 16, 2010, 20:51:42 »

Pepetor, sence problema, a la zona hi ha quatre sectorets d'escalada, i dos vies llargues. Les vies llargues estan a la dreta del riu, sentit ascendent. Has de entrar al riu i en poder, després dels aseos, ascendir per un sender poc definit, has de arribar a una torreta elèctrica que hi ha damunt de l'estret de Sacos, de ahí, hi ha uns graons amb cable que creua el penya segat i continua la senda per baix de les parets quasi verges.

Al diedre que es forma en un esperó que divideix la pared en dos comença la "singladura fantasma", pràcticament equipada amb claus llargs artesans que produixen palanques, recomanable llaçar-los amb cordinos per evitat la seua extracció en cas de caiguda. Els mosquetons normals no es poden passar pels ulls dels claus, dur mosquetons Ifach o fisus o algún invent.
El seu itinerari, obert des de baix busca el punt dèbil de la pared, i la seua dificultat màx. és 5+.

Uns 10 metres a la dreta, una pedra tipo taburet i el primer expansiu ens indiquen l'inici del "zig-zag desitjat". (Makoki l'altre aperturista va penjar el croquis a esta web).

Espere que t'haja pogut ajudat, disculpa per la tardança però he estat fora i incomunicat.

Pregunta indiscreta. On tens familia?


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